یزدفردا: تیم فوتبال چادرملوی اردکان با وجود تساوی در بندر عامری، همچنان مدعی صعود به لیگ برتر است.

به گزارش یزدفردا: یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته سی و سوم و ماقبل پایانی فصل لیگ دسته اول فوتبال ایران، بین دو تیم شاهین بندر عامری و چادرملو اردکان از ساعت ۱۹:۴۵ چهارشنبه در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار شد.

دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که شاهین بندر عامری برای زنده نگه داشتن شانس بقا در لیگ دسته اول نیاز به کسب پیروزی داشت و در سمت مقابل نیز شاگردان «سعید اخباری» نیاز به کسب امتیاز داشتند تا امیدوار به صعود از لیگ دسته اول به لیگ برتر بمانند.

چادرملو در هفته ماقبل پایانی لیگ یک در مقابل تیم انتهای جدولی شاهین بندر عامری با نمایش یک بازی محافظه‌کارانه با نتیجه بدون گل مساوی متوقف شد و به جایگاه سوم جدول رده‌بندی سقوط کرد.

در نیمه اول چادرملو موقعیت‌هایی روی دروازه شاهین بندر عامری ایجاد کرد اما توپ‌ها راهی به دروازه پیدا نکردند تا این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم سعید اخباری چند تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد، اما این تغییرات بی نتیجه بود تا دو تیم به تساوی رضایت دهند.

در بازی همزمان فجر سپاسی در شیراز مس سونگون را با سه گل شکست داد و جای چادرملو را در رتبه دوم جدول گرفت.

با توجه به اینکه بازی رو در رو ملاک تیم صعود کننده قرار خواهد گرفت و با عنایت به اینکه شاگردان اخباری عملکرد بهتری در دیدار رودررو مقابل فجر شهید سپاسی شیراز داشتند، با کسب پیروزی در دیدار دشوار هفته پایانی فصل مقابل دریا بابل که برای بقا می‌جنگند، می‌توانند در یزد صعودشان به لیگ برتر را جشن بگیرند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا